לייעוץ חינם ללא עלות וללא התחייבות

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    עורך דין פינוי שוכר




      עורך דין פינוי שוכר אבירם לב

      לצערנו לא אחת אנחנו נתקלים במקרים בהם יש לפנות שוכרים שהפרו את ההסכם או שמסרבים לפנות את הדירה בתום ההסכם. החוק בארץ נוטה לכיוון השוכרים ולכן אסור לפנות את השוכר בעצמכם ואף לא להחליף מנעול, לנתק את הגז/חשמל וכו'.לכן מומלץ שלא לעשות את התהליך הזה לבד, אלא לדאוג לשכור עורך דין פינוי שוכר שיודע לעשות זאת כראוי ועל פי דין. משרד עורכי דין אבירם לב הוא מהמשרדים המובילים בארץ בתחום ובמאמר זה מעניק תובנות בנושא.

      מה תפקידו של עורך דין פינוי שוכר בתהליך?

      זה אף פעם לא נעים להגיע לסיטואציה בה יש צורך לפנות את האנשים ששכרו את הדירה שלכם. יחד עם זאת, זהו אחד הסיכונים המשמעותיים שלוקחים בעלי דירות כאשר הם משכירים דירה לאנשים שהם לא מכירים. במקרה כזה, אסור לקחת את החוק לידיים ויש לפנות אל עורך דין לפינוי שוכר על מנת שיבצע את הליך פינוי השוכר בהתאם לדרישות החוק. פינוי שוכר מהדירה מתבצע בשלושה שלבים כמפורט להלן:

      • ייעוץ משפטי והגשת תביעה לפינוי השוכר בהליך מזורז – עורך הדין יבדוק את הנתונים וככל ואכן ניתן להגיש תביעה לפינוי השוכר יגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזוזר, כאשר עושים זאת נכון ניתן לפנות בתוך 60 ימים ממועד הגשת התביעה.
      • פינוי השוכר – לאחר שהתקבל פסק דין לפינוי השוכר או שהשוכר יכבד את פסק הדין ויפנה או שלא יכבד ואז פונים להוצאה לפועל על מנת שתממש את פסק הדין.
      • גבייה – כאשר מגישים תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ניתן לתבוע רק את הפינוי ולאחר מכן, ככל וישנם נזקים נוספים, מגישים תביעה על שאר הנזקים (תשלום שכ"ד, ליקויים שהתגלו וכו').

      עורך דין לפינוי שוכר יכול לסייע בשמירה על זכויות בעל הנכס ולהוביל את הליך הפינוי בצורה משפטית, מקצועית ונכונה. עם זאת, עורכי דין המתמחים בנושא זה יכולים לייצג גם דיירים שחשים שנעשה להם עוול, ולסייע להם להבין את הסיטואציה ולהגן על זכויותיהם.

      מהם המצבים העלולים להגיע לפינוי דיירים בדירה?

      מצבים בהם יש צורך בפינוי יכולים לקרות בשל מספר סיטואציות אפשריות:

      • אי תשלום דמי שכירות.
      • הפרת חוזה.
      • שימוש לא חוקי בנכס.
      • תום תקופת השכירות.

      יש לציין כי החלטה על פינוי דייר הינה חמורה ודורשת שיקול משפטי מדוקדק. לפיכך, במצבים אלו כדאי להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום על מנת שיבחן את המצב ויוודא שהתהליך התנהל באופן חוקי וכראוי.

      שתף :

      לייעוץ חינם ללא עלות וללא התחייבות

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




        שיווק לעורכי דין שיווק לעורכי דין
        ×
        052-8282098 WhatsApp